Vlieguren maken en de 'wheelchair story' - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Aaf en Annemarieke Koelewijn - WaarBenJij.nu Vlieguren maken en de 'wheelchair story' - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Aaf en Annemarieke Koelewijn - WaarBenJij.nu

Vlieguren maken en de 'wheelchair story'

Door: Annemarieke

Blijf op de hoogte en volg Aaf en Annemarieke

02 Oktober 2014 | Singapore, Singapore

Het regelen van 'special services' heeft zo zijn voordelen, met een 'wheelchair' omzeil je de files bij de douane en iedereen is behulpzaam. Eigenlijk was de wheelchair alleen uit voorzorg. Maar zit je eenmaal in het systeem dan word je bij wijze van spreken verzorgd 'van de wieg tot het graf' in dit geval betekent dat van Amsterdam Schiphol via Singapore Shangi AirPort en de ontvangsthal in Perth! En of mama nou wilde of niet ze moest in die stoel 'I'm coming to fetch you', mama tegenstribbelen maar nee hoor, en toen wilde hij haar zelfs optillen. Gelachen dat we hebben. Nu moet ik toegeven na de eerste reis van 12 uur dat mama moe was en vol van de eerste indrukken: al die lichtjes in de diepte, zonsopgang boven de Himalaya, de mooie tuinen van Singapore, palmbomen, orchideeën! We keken onze ogen uit. Dan de tweede vlucht: Indonesische eilandjes omgeven door azuurblauwe oceaan, vrachtschepen op weg naar verre oorden en dan aftellen naar de landing in Perth en naar het weerzien met Dick en Elly, dubbel feest want Elly was net jarig geworden om 12.00 toen wij landden! Maar kortom: we made it safely en wordt vervolgd......

• 02 Oktober 2014 - 09:25

Gea:

Wat heerlijk dat mama dat nog mag meemaken.
    Xxxx

• 02 Oktober 2014 - 10:47

Anja:

Wat een avonturen. Mijn moeder gaat zaterdag met de wheelchairservice (in haar eentje) naar mijn broer in Edinburgh. Werkt inderdaad als een speer. En ook zij stribbelt een beetje tegen, wil eigenlijk alleen met dat leuke elektrische karretje, maar ja, je moet je overgeven he?

• 02 Oktober 2014 - 11:07

Maud:

Wat vreselijk leuk om dit te volgen en hoe je het omschrijft: ik heb er helemaal beeld bij :-) Ik zou zeggen leef je uit hier je wordt goed gevolgd denk ik zo. En heel veel plezier en geniet! X

• 02 Oktober 2014 - 14:02

Heidi Koe:

Lieve annemarieke en tante aaf, wat heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen. En wat een indrukken hebben jullie opgedaan. Mooi, bijzonder, maar ook heel vermoeiend. Nu bijkomen. Kijk uit naar jullie verhalen, dikke knuffel Heid

• 02 Oktober 2014 - 18:34

Antoinette:

wat fijn dat jullie er zijn! ach en zo'n rolstoel heeft voordelen!! gewoon je laten rijden! Heel veel plezier daar en ik kijk uit naar alle belevenissen! liefs van Antoinette

• 02 Oktober 2014 - 20:51

Jo:

Gaat veel sneller joh met z'n wheelchair. Het opent deuren..
    Lekker genieten liefies. Xxx

• 02 Oktober 2014 - 21:05

Bert Van Diermen:

Zeker fraai om te lezen !
    Veel plezier! Bert

• 03 Oktober 2014 - 10:44

Helga Goedhart:

Wat een geweldig eerste verslag! Meteen al zoveel moois gezien en meegemaakt! Heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verslag Annemarieke!

Groetjes: Helga